juli 2010

Kveldskos for meg selv

Heyyy igjen! Ja, n sitter jeg koser meg i sengen med kakao, moreller, ristet brd med banan, og litt brus.. hehe! Men ikke helt alene da, anna og jeg "kosesnakker" p msn, sant anna? h...

Bursdagen til hermansen

Ja, da er den over, jadda. Familiebesk, koselig! Du vet, jeg liker jo kake og snn. Mamma er jo alltid mesterbakeren, har alltid vrt det, baker og lager fantastisk mat. S man kaster seg over kak...

jeg er glad for vre hjemme

Ja, n har vi egentlig farta rundt i et par uker, s jeg er glad for vre hjemme. Ogs merker jeg hvor sinnsykt glad jeg var for se speilreflekset igjen, faktisk. herlig! S n skal jeg himmels...

glamatfestivalen er ikke bra for alle

Hello sweeties! Jeg kjenner jeg er skikkelig mett n...haha! N er vi kommet hjem fra byen igjen. Koselig! Kjpte oss litt i dag ogs... S spiste vi litt p glamat og snn. Jada, vi traff p han d...

ned til sentrum straks

Heyyy! N sitter jeg her p hotellrommet nok en gang... Vi skal yeblikk g ned i sentrum til glamatfestivalen igjen. Kanskje vi treffer Craig og Gordon R. De selger mat ogs tror jeg... fr ta med...

her i stavanger

N sitter jeg p hotelrommet i Stavanger. I dag har vi vrt p glamatfestival i sentrum hvor de lager masse forskjellig mat, denen festivalen er hvert r i en uke. Vi har shoppet litt, herman har f...

full guffe i stua

Hey!!! Ja, det ble over ti krabber til de voksne i dag. Og jeg og herman holder oss til taco. S n koker krabbene. Og jeg sitter hrer p voice, full guffe i stua, mens de andre sitter ute. Jaja....

fisking, fiske fisk

Heyy.. N sitter jeg og Freddie her og hrer p musikk! Ja, ogs fisket jeg, mamma, lars inge og freddie i gr kveld. Vi fikk 12 makrell, 1 lyr og noen paler tror jeg... Ikke drlig. Og n skal vi ...

lever forsatt litt gresk

Ja, til frokost ble det honning og youghurt, faktisk gresk youghurt, en gresk rett, frste gang likte jeg de ikke, men n er det en favoritt. Og i dag har jeg og mamma lagt nede p bryggen og solt ...

hey fra bmlo

Heyy! Jepp, dere hrer fra meg p Bmlo ogs.... I dag tror jeg vi skal p stranden igjen, litt innom kjpesenteret for handle noen greier, ogs fiske litt, s det blir nok kjekt. Skikkelig ondt ...

Da drar mathea IGJEN

Hey, n skal vi til Bmlo, og p tirsdag drar vi til Stavanger noen dager... Men jeg tror at frem til tirsdag ihvertfall fr jeg blogget... Ogs var det en som spurte om jeg kom til legeg ut fler...

fra bukse til shorts

Heeeyyy! I dag var vi p stranden, solte oss, badet og litt. Kaldere i vannet en Kreta gitt! haha, men isted fant jeg en bukse som jeg elsker men som er skikkelig delagt... s jeg klippet den til ...

mathea er hjemme fra KRETAAAA

Heeeeyyyy og hopp! N er jeg kommet hjem fra en kjempe kjekk uke i Kreta! Vi har reist i hele natt. Vi reiste fra hotellet ti p halv tte i gr kveld, og er n nettopp kommet hjem... Vi mtte en f...

unnskyld

Hei'a! N er jeg her igjen, Anna alts. Og jeg skal blogge her i en uke n. S vi skal ha det kjempe kjekt sammen, hahah. Hres ut som jeg er barnepasseren til bloggen og leserene til Mathea. M...

Gjesteinnlegg

Hehe, Eminem og Maren :D

str opp om noen timer

heeey! Ja, da skal jeg st opp om snn 5 timer eller noe snt.. neesten ferdigpakket! haha, dere hjalp meg med huske hva jeg trengte, og det hjalp, ikke sist gang jeg spr dere, nei. Og i toppdag...

idag blir det pakking igjen

ja, n skal jeg pakke IGJEN... Noen pakker snn en uke fr de reiser til syden, men det gr jo helt fint pakke dagen fr. Jeg vet ikke om jeg gidder dra med meg langbukser og slikt, kanskje bar...

er det morgen enda?

for noen kanskje? jeg har ihvertfall nettopp spist frokost, og har ingen planer for dagen... eller jeg skal vre med Jannicke, men har ingen peiling p hva vi finner p. Ja, s jeg sitter fortsatt ...

herlige dager i Oslo

Halooooo! Da var jeg tilbake, fr blogget to dager fr jeg drar til Kreta og anna overtar en uke. Sykt glad for at hun kan gjesteblogeg for meg, fantastisk jente, hper dere er blitt kjent med henn...

god morgen, folkens..

N har jeg og Julie vknet, eller Julie har vel sttt opp da. Hehe, men vi skal snart spise frokost (eller jeg skal vel det, siden Julie har gjort det) og ordne meg osv.. s skal vi sikkert ned i v...

spennende

Heisann! Tenkte bare jeg kunne komme innom her si at kampen (Nederland - Spania) er ganske spennende, og det er fortsatt ingen som har scoret. Heier fremdeles p Spania, Spania, Spania♥ Og ...

fotball, veddeml og grising.. (gjesteblogger)

Ja, s idag har jeg, Julie og pappa vrt p resturant i byen, kjempe koseligt! Og imorgen skal vi mest sannsynelig bade. I kveld skal jeg sove her, hehe. Litt senere skal vi se p vm-kampen, meg og...

gjesteblogger

Heisann! N er Mathea i Oslo, s jeg skal gjesteblogge for henne til Mandag. Ogs skal jeg jo gjesteblogge nr hun er i Kreta ogs. Hehe, jeg er alts Mathea sin allerbeste og kuleste venn i hele v...

snooooop og film

Heeeey! N sitter jeg og Herman her og ser p "Slumdog Millionaire" ... Hittil i filmen virker den ganske kjedelig, men kanskje den blir bedre... Vinner av Oscar oooog Golden Globes s......

arrrwrwww

Haha, okei, n har www.emillies.blogg.no skrevet tidenes innlegg! rett og slett! Haha, vi tulte oss skikkelig, ... TULLINGER... Jeg tok vekk snne syke, men se dem p emilies blogg.

msn forevvaaah

Msn my love...neida. Haha, fr jeg stikker bort til Jannicke m jeg bare ha t innlegg til... Kanskje det blir mitt siste fr mandag,tirsdag... s n har dere sjansen til ta farvel... og n hres...

pakke, tidlig opp i morgen

Heeeyyy! Da holder jeg p pakke, opp tidlig i morgen, 7-8 tiden. Jeg synes det er litt gy st opp tidlig nr vi skal reise, for ellers gr jeg og venter heeeele dagen p at vi skal reise likso...

ungkaren

Heeey! Ja, endelig ble det ihvertfall n dag med opphold her i bergen. Men jeg sitter inne i soffan og ser p tv, kjenner du deg igjen? Ungkaren; har sett p det en gang fr, var faktisk litt gy, ...

lukkerlyder i senga

Heeey sweeties! N sitter jeg her og tuller meg... I kveld s vi "Alice in wonderland-filmen" kjekk den. Og n er klokken liksom langt over ett, og jeg sitter i senga med masse lukkerlyde...

shopping in the town

Heeeeey! Ja, n er vi tilbake fra byturen. Vi spiste frst og fremst middag p resturant, s gikk vi litt rundt p kjpesentrene i byen. Fr vi dro til byn bestilte vi hotel og bilett til Oslo fred...

bytur straks

Heeeey miss and homies. N sitter mamma og Grethe p kjkkenet og diskuterer hvor vi skal i helgen, oslo eller stochholm kanskje... kjekt! Men om ikke s utrolig lenge skal vi til byn og shoppe lit...

vr sommerlig med fargene du liker

Heeey ! Jeg har testet litt... ass, en "sommerfarge", da tenker jeg snn peach, gul, lysebl, lysegrnn...lyse farger. Jeg liker jo kjempe godt farger. Men jeg liker ogs slv veldig god...

Nattainnlegg, tidlig opp i morgen

Heyyyyy! Som sagt skal vi tidlig opp i morgen, s da m jeg og Idunn nesten sove n. Ogs blir jeg s irritert av den allergien jeg har ftt, blir gal og blir trtt ....plrrrr. Ja, ogs skal jeg hj...

mamma mia, i made a pizza

Yo miss and homies! Ja, kjempe kjekt med tennis i dag, Litt konkurranse mellom meg og pappa i den tennisdelen, hehhheeeee.. I morgen er det tidlig opp for mte Marlene p flyplassen, hun skal bar...

masse tennis

Ja, n skal jeg skrive et innlegg i full fart! Utrolig gy p kino igr, kommer sikkert 1-2 bilder senere i dag. Ogs har jeg ftt meg ekte tennisklr, slik at jeg slipper spille i dongeri og sn...

Lama, venner, ferie, alt

heyy! Fler at det forsatt er tid for frokost, selvom jeg allerede har ftt spilt en del tennis i dag, og snt. I gr dro Anna, og i dag kommer Jannicke, haha! Vi skal se Sex And The City2 p kino,...

webfun on the cabbage

Heeeey babes! N er jeg og anna her p hytten min, vi kom opp her i gr kveld... i dag kjrte vi helt til Tysse med en liten gummibt, vi klarte det p...40 min hver vei eller noe snt, utrolig mor...
matheus

13, Bergen

Jeg er en jente som heter Mathea, jeg blogger om alt som faller meg inn. Litt forskjelligt alts. Jeg bruker kameraet Canon EOS 7d