juli 2010

Kveldskos for meg selv

Heyyy igjen! Ja, nå sitter jeg å koser meg i sengen med kakao, moreller, ristet brød med banan, og litt brus.. hehe! Men ikke helt alene da, anna og jeg "kosesnakker" på msn, sant anna? h...

Bursdagen til hermansen

Ja, da er den over, jadda. Familiebesøk, koselig! Du vet, jeg liker jo kake og sånn. Mamma er jo alltid mesterbakeren, har alltid vært det, baker og lager fantastisk mat. Så man kaster seg over kak...

jeg er glad for å være hjemme

Ja, nå har vi egentlig farta rundt i et par uker, så jeg er glad for å være hjemme. Også merker jeg hvor sinnsykt glad jeg var for å se speilreflekset igjen, faktisk. herlig! Så nå skal jeg himmels...

glamatfestivalen er ikke bra for alle

Hello sweeties! Jeg kjenner jeg er skikkelig mett nå...haha! Nå er vi kommet hjem fra byen igjen. Koselig! Kjøpte oss litt i dag også... Så spiste vi litt på glamat og sånn. Jada, vi traff på han d...

ned til sentrum straks

Heyyy! Nå sitter jeg her på hotellrommet nok en gang... Vi skal øyeblikk gå ned i sentrum til glamatfestivalen igjen. Kanskje vi treffer Craig og Gordon R. De selger mat også tror jeg... får ta med...

her i stavanger

Nå sitter jeg på hotelrommet i Stavanger. I dag har vi vært på glamatfestival i sentrum hvor de lager masse forskjellig mat, denen festivalen er hvert år i en uke. Vi har shoppet litt, herman har f...

full guffe i stua

Hey!!! Ja, det ble over ti krabber til de voksne i dag. Og jeg og herman holder oss til taco. Så nå koker krabbene. Og jeg sitterå hører på voice, full guffe i stua, mens de andre sitter ute. Jaja....

fisking, fiske fisk

Heyy.. Nå sitter jeg og Freddie her og hører på musikk! Ja, også fisket jeg, mamma, lars inge og freddie i går kveld. Vi fikk 12 makrell, 1 lyr og noen paler tror jeg... Ikke dårlig. Og nå skal vi ...

lever forsatt litt gresk

Ja, til frokost ble det honning og youghurt, faktisk gresk youghurt, en gresk rett, første gang likte jeg de ikke, men nå er det en favoritt. Og i dag har jeg og mamma lagt nede på bryggen og solt ...

hey fra bømlo

Heyy! Jepp, dere hører fra meg på Bømlo også.... I dag tror jeg vi skal på stranden igjen, litt innom kjøpesenteret for å handle noen greier, også fiske litt, så det blir nok kjekt. Skikkelig ondt ...

Da drar mathea IGJEN

Hey, nå skal vi til Bømlo, og på tirsdag drar vi til Stavanger noen dager... Men jeg tror at frem til tirsdag ihvertfall får jeg blogget... Også var det en som spurte om jeg kom til å legeg ut fler...

fra bukse til shorts

Heeeyyy! I dag var vi på stranden, solte oss, badet og litt. Kaldere i vannet en Kreta gitt! haha, men isted fant jeg en bukse som jeg elsker men som er skikkelig ødelagt... så jeg klippet den til ...

mathea er hjemme fra KRETAAAA

Heeeeyyyy og hopp! Nå er jeg kommet hjem fra en kjempe kjekk uke i Kreta! Vi har reist i hele natt. Vi reiste fra hotellet ti på halv åtte i går kveld, og er nå nettopp kommet hjem... Vi møtte en f...

unnskyld

Hei'a! Nå er jeg her igjen, Anna altså. Og jeg skal blogge her i en uke nå. Så vi skal ha det kjempe kjekt sammen, hahah. Høres ut som jeg er barnepasseren til bloggen og leserene til Mathea. M...

Gjesteinnlegg

Hehe, Eminem og Maren :D

står opp om noen timer

heeey! Ja, da skal jeg stå opp om sånn 5 timer eller noe sånt.. neesten ferdigpakket! haha, dere hjalp meg med å huske hva jeg trengte, og det hjalp, ikke sist gang jeg spør dere, nei. Og i toppdag...

idag blir det pakking igjen

ja, nå skal jeg pakke IGJEN... Noen pakker sånn en uke før de reiser til syden, men det går jo helt fint å pakke dagen før. Jeg vet ikke om jeg gidder å dra med meg langbukser og slikt, kanskje bar...

er det morgen enda?

for noen kanskje? jeg har ihvertfall nettopp spist frokost, og har ingen planer for dagen... eller jeg skal være med Jannicke, men har ingen peiling på hva vi finner på. Ja, så jeg sitter fortsatt ...

herlige dager i Oslo

Halooooo! Da var jeg tilbake, får blogget to dager før jeg drar til Kreta og anna overtar en uke. Sykt glad for at hun kan gjesteblogeg for meg, fantastisk jente, håper dere er blitt kjent med henn...

god morgen, folkens..

Nå har jeg og Julie våknet, eller Julie har vel stått opp da. Hehe, men vi skal snart spise frokost (eller jeg skal vel det, siden Julie har gjort det) og ordne meg osv.. så skal vi sikkert ned i v...

spennende

Heisann! Tenkte bare jeg kunne komme innom her å si at kampen (Nederland - Spania) er ganske spennende, og det er fortsatt ingen som har scoret. Heier fremdeles på Spania, Spania, Spania♥ Og ...

fotball, veddemål og grising.. (gjesteblogger)

Ja, så idag har jeg, Julie og pappa vært på resturant i byen, kjempe koseligt! Og imorgen skal vi mest sannsynelig bade. I kveld skal jeg sove her, hehe. Litt senere skal vi se på vm-kampen, meg og...

gjesteblogger

Heisann! Nå er Mathea i Oslo, så jeg skal gjesteblogge for henne til Mandag. Også skal jeg jo gjesteblogge når hun er i Kreta også. Hehe, jeg er altså Mathea sin allerbeste og kuleste venn i hele v...

snooooop og film

Heeeey! Nå sitter jeg og Herman her og ser på "Slumdog Millionaire" ... Hittil i filmen virker den ganske kjedelig, men kanskje den blir bedre... Vinner av Oscar oooog Golden Globes så......

arrrwrwww

Haha, okei, nå har www.emillies.blogg.no skrevet tidenes innlegg! rett og slett! Haha, vi tulte oss skikkelig, å... TULLINGER... Jeg tok vekk sånne syke, men se dem på emilies blogg.

msn forevvaaah

Msn my love...neida. Haha, før jeg stikker bort til Jannicke må jeg bare ha èt innlegg til... Kanskje det blir mitt siste før mandag,tirsdag... så nå har dere sjansen til å ta farvel... og nå høres...

pakke, tidlig opp i morgen

Heeeyyy! Da holder jeg på å pakke, opp tidlig i morgen, 7-8 tiden. Jeg synes det er litt gøy å stå opp tidlig når vi skal reise, for ellers går jeg og venter heeeele dagen på at vi skal reise likso...

ungkaren

Heeey! Ja, endelig ble det ihvertfall èn dag med opphold her i bergen. Men jeg sitter inne i soffan og ser på tv, kjenner du deg igjen? Ungkaren; har sett på det en gang før, var faktisk litt gøy, ...

lukkerlyder i senga

Heeey sweeties! Nå sitter jeg her og tuller meg... I kveld så vi "Alice in wonderland-filmen" kjekk den. Og nå er klokken liksom langt over ett, og jeg sitter i senga med masse lukkerlyde...

shopping in the town

Heeeeey! Ja, nå er vi tilbake fra byturen. Vi spiste først og fremst middag på resturant, så gikk vi litt rundt på kjøpesentrene i byen. Før vi dro til byn bestilte vi hotel og bilett til Oslo fred...

bytur straks

Heeeey miss and homies. Nå sitter mamma og Grethe på kjøkkenet og diskuterer hvor vi skal i helgen, oslo eller stochholm kanskje... kjekt! Men om ikke så utrolig lenge skal vi til byn og shoppe lit...

vær sommerlig med fargene du liker

Heeey ! Jeg har testet litt... asså, en "sommerfarge", da tenker jeg sånn peach, gul, lyseblå, lysegrønn...lyse farger. Jeg liker jo kjempe godt farger. Men jeg liker også sølv veldig god...

Nattainnlegg, tidlig opp i morgen

Heyyyyy! Som sagt skal vi tidlig opp i morgen, så da må jeg og Idunn nesten sove nå. Også blir jeg så irritert av den allergien jeg har fått, blir gal og blir trøtt ....plrrrr. Ja, også skal jeg hj...

mamma mia, i made a pizza

Yo miss and homies! Ja, kjempe kjekt med tennis i dag, Litt konkurranse mellom meg og pappa i den tennisdelen, hehhheeeee.. I morgen er det tidlig opp for å møte Marlene på flyplassen, hun skal bar...

masse tennis

Ja, nå skal jeg skrive et innlegg i full fart! Utrolig gøy på kino igår, kommer sikkert 1-2 bilder senere i dag. Også har jeg fått meg ekte tennisklær, slik at jeg slipper å spille i dongeri og sån...

Lama, venner, ferie, alt

heyy! Føler at det forsatt er tid for frokost, selvom jeg allerede har fått spilt en del tennis i dag, og sånt. I går dro Anna, og i dag kommer Jannicke, haha! Vi skal se Sex And The City2 på kino,...

webfun on the cabbage

Heeeey babes! Nå er jeg og anna her på hytten min, vi kom opp her i går kveld... i dag kjørte vi helt til Tysse med en liten gummibåt, vi klarte det på...40 min hver vei eller noe sånt, utrolig mor...
matheus

13, Bergen

Jeg er en jente som heter Mathea, jeg blogger om alt som faller meg inn. Litt forskjelligt altså. Jeg bruker kameraet Canon EOS 7d